29/03/2012

29 small balcony inspirations ** 29 ideja za mali balkon


It's about time to enjoy your days and evenings in your balconies. These few sqares, usualy neglected, can turn into your little sunbathing oasis. Whether you want to have breakfast there, or read a book, grow plants and flowers, make a kid's playground or a workspace - I'm sure you'll find inspiration here. Tell me, what do you use your balcony for? which photo you liked the best?{Ako dosad i niste mogli zbog hladnog vremena ili koječega drugog, krajnje je vrijeme da guštirate proljećne dane i večeri na balkonu. Bilo da balkon želite iskoristiti kao mjesto za obroke, čitanje knjige, njegovanje biljki, igru sa dječicom ili kao radni kutak, ovdje ćete naći inspiraciju, sigurna sam. Tih nekoliko najčešće zapostavljenih kvadrata može se pretvoriti u vašu malu oazu okupanu suncem :)




  



 



















Kažite mi, kako ste vi iskoristili svoj balkon? šta vam se ovdje od ponuđenih riješenja najviše dopalo?}

4 comments:

  1. Ovo mi je baš trebalo :D! Hvala na divnim predlozima :))

    ReplyDelete
  2. Millie you know how much I love your blog! But this time you rocked with this post! Great pics and inspirational ideas for the most of us!

    ReplyDelete
  3. i ja razmišljam ovih dana što bih mogla sa svojim balkonom, ovaj post mi je došao kao 'kec na desetku' što bi narod rekao! :)

    ReplyDelete
  4. Thanks for sharing!!

    Small Balcony inspirations....

    ReplyDelete

Always love to know your thoughts. Thanks for sharing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails